Pages

Monday, June 13, 2011

Rekod Dunia Akhir Zaman


Sesungguhnya dunia ini benar-benar di ambang akhir zaman, tingkahlaku manusia yang ada sekarang semakin aneh dan tidak wajar. Walaupun peradaban manusia semakin canggih dengan penemuan pelbagai teknologi baru namun tingkahlaku manusia zaman ini kembali ke tingkahlaku manusia zaman primitif atau lebih teruk lagi.

Photobucket
Gambar diatas bukanlah gambar wanita-wanita yang mahu melakukan senaman poco-poco. Sebenarnya mereka sedang bersiap-sedia untuk menantikan kedatangan pasangan lelaki untuk melakukan hubungan seks beramai-ramai!
Entah apa yang ada dibenak mereka, hingga mampu melakukan apa yang sepatutnya dilakukan hanya oleh suami isteri dan dilakukan secara peribadi bukan dilakukan secara beramai-ramai di tempat terbuka.
Hanya kerana ingin memecahkan rekod dunia 250 pasangan (250 wanita dan 250 lelaki) melakukan seks terbuka di sebuah gudang di Jepun.
 
Kegiatan mereka ini dirakamkan dengan teknologi kamera canggih dan diabadikan menjadi sebuah film porno yang dijual di pasaran juga. Kegiatan yang lebih dikenali dengan sebutan Orgy benar-benar keterlaluan dalam sejarah peradaban manusia.
Dari sebuah sumber media setempat menyebutkan hasil rakaman kegiatan tersebut yang di jual dalam sebuah DVD dijual dipasaran dengan harga lebih kurang $40.
Melihat kenyataan akhir-akhir ini yang semakin memprihatinkan, bagi kita yang masih merasa beriman pada Allah, marilah kita lebih banyak mendekatkan diri dan meningkatkan rasa iman kita kepada Allah Yang Maha Kuasa, agar kita beserta keluarga kita terhindar dari segala perbuatan keji dan mungkar serta senantiasa diberikan petunjuk untuk selalu berada di jalan yang benar jalan yang lurus, jalan yang diredhai oleh Allah Taala.

betul ke x sy pon xtau...sy juz share dr isuhangat.net

0 comments: