Pages

Sunday, July 24, 2011

Bertudung Vs X Bertudung

p/s>>terbaek la......sme2 la kita renungkn.sy sbg sahabat hnya mmpu mnshati.mgkin sy kurg baek,tp atleast sy mnshati...kpd yg blom smpai SERU nk brtdung,nk tgu smpai bila?maut xmnggu kita...malaikat izrail xmnggu kita..mnutup aurat suruhn agma....

2 comments:

aesh came said...

Hehe tutup aurat sama la mcm solat, wajib, dosa x ikut..pagi2 bc debat ni~ biasa org yg free hair suke bg alasan pompuan pkai tudung pun bukan nye baik, sape suh ikut, perangai kan hak milik persendirian, bukan tudung punye slh..xde seru ke...yg dh terang lg jelas dlm Al Quran tu bukan seruan ke namanye~ hehe xpe la pandai2 la dorg ni..klu dh xnk xboleh paksa, nasihat je boleh la nk buat apa lg kan~~

afif_az said...

hahah..btol2..kita mmpu nshat je...mmbenci dlm aty adlah selemah2 iman...